АКАДЕМИЯЛЫҚ САЯСАТ
Бағдарламаларды бақылау және мерзімді бағалау
1) Білім беру бағдарламаларын тұрақты мониторингтеу, шолу және өзектендіру оларды тиімді іске асыруды және білім алушылар үшін қолайлы оқу ортасын құруды қамтамасыз етуге бағытталған.
2) Бұл процестер бағалауды қамтиды:
- оқытылатын бағдарламаның өзектілігін қамтамасыз ету үшін нақты пән бойынша соңғы ғылыми зерттеулердің үрдістеріндегі білім беру бағдарламасының мазмұны;
- қоғамның өзгеріп отыратын қажеттіліктері;
- білім алушылардың оқу жүктемесі, үлгерімі және бітіруі;
- білім алушыларды бағалау рәсімдерінің тиімділігі;
- білім беру бағдарламасы бойынша студенттердің күтулері, қажеттіліктері және оқумен қанағаттануы;
- оқыту ортасы, қолдау жөніндегі қызметтер және олардың білім беру бағдарламасының мақсаттарына сәйкестігі.
4) Университет білім беру бағдарламаларын бағалау және мониторингілеу нәтижесінде енгізілетін барлық өзгерістер туралы мүдделі тараптарды хабардар етуді қамтамасыз етеді.
5) Білім беру бағдарламаларын мониторингтеу, талдау және өзектендіру үшін негіз бола алады:
- НҚА-дегі өзгерістер;
- ұлттық біліктілік шеңберіне, салалық біліктілік шеңберіне өзгерістер/толықтырулар енгізу;
- жаңа кәсіби стандарттарды өзгерту/қолданысқа енгізу;
- білім беру бағдарламасының сапасын бағалау нәтижелері (аудит, стейкхолдерлердің ұсыныстары, аккредиттеу нәтижелері және т. б.);
- ПОҚ зерттеу нәтижелері.
7) Негізгі стейкхолдерлердің білім беру бағдарламасының сапасын бағалауы төмендегілер арқылы жүзеге асады:
- түлектердің білім беру бағдарламасымен және оқу ортасымен қанағаттануын бағалау;
- білім алушылардың білім беру бағдарламасына қанағаттануын бағалау;
- түлектерді даярлау сапасы туралы жұмыс берушілердің қанағаттанушылығын бағалау;
- жыл сайынғы деректерді жинау және жұмысқа орналастыруды талдау, түлектердің мансаптық өсуін талдау.
- аралық және қорытынды аттестаттау нәтижелерін талдау;
- алқалы органдардың отырыстарында үлгерім нәтижелерін талқылау;
- аттестаттау комиссияларының жұмысы шеңберінде білім алушыларды даярлау сапасын талдау.
- бағалау өлшемшарттарының күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкестігі;
- бағалау материалының мазмұнының пәннің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі;
- бағалау рәсімінің тиімділігі.
11) Білім беру бағдарламаларын мониторингілеу, бағалау және жетілдіру процесі білім беру бағдарламалары басшыларының жауапкершілік саласы болып табылады.