АКАДЕМИЯЛЫҚ САЯСАТ

«ҚМУ» КЕАҚ-ға қабылдау, студенттердің үлгерімі, тану және аттестаттау ережелері

1. Қабылдау ережелері

1. «ҚМУ» КеАҚ қабылдау ережелері «Қарағанды медицина университеті» КеАҚ-да білім алушыларды қабылдау саясатымен реттеледі.

2.Білім алушылардың үлгерімі

2. Оқу процесіне байланысты мониторингтің негізгі түрлері қабылдау сапасының мониторингі, білім алушылардың ағымдағы үлгерімінің мониторингі, білім алушылардың қалдық білімінің мониторингі, білім алушыларды прогрессивті тестілеу, білім алушыларды бітіру сапасының мониторингі, оқу процесін ұйымдастыру сапасының мониторингі, пәндерді оқыту сапасының мониторингі, білім алушылардың қанағаттанушылығының мониторингі – көрсетілетін қызметтердің сапасына, жұмыс берушілердің – түлектердің, оқытушының даярлық деңгейіне мониторингі болып табыладыy-басқару жүйесі және еңбек жағдайлары.

3. Қабылдау сапасының мониторингі білім беру бағдарламасына түскен талапкерлердің дайындығын бағалауды көздейді. Қабылдау сапасының мониторингі талапкерлердің түсу сынақтарының нәтижелерін талдау шеңберінде жүзеге асырылады. Талдау емтихан материалын игеру сапасын, қабылдаудың алдыңғы жылдарындағы динамиканы бағалауды қамтуы керек. Талдау нәтижелері жеке қабылданған қабылдауда білім алушылардың академиялық үлгерімін бағалау кезінде бастапқы болып табылады.

4. Ағымдағы үлгерім мониторингі практикалық сабақтар, оқытушының басшылығымен өзіндік жұмыс, өзін-өзі даярлау, емтихандар мен практикадан өту шеңберінде білім алушылардың прогресін бағалауды көздейді. Ағымдағы үлгерім мониторингі сессиялар нәтижелерін және білім алушылардың практикалық дағдыларын талдау шеңберінде жүзеге асырылады. Талдау білім беру бағдарламалары, емтихан пәндері бөлінісінде білім алушылардың абсолюттік үлгерімі мен білім сапасының өсу серпінін қоса алғанда, сессиялардың академиялық көрінісін бағалауды қамтуы тиіс.

5. Білім алушылардың оқу нәтижелеріне қол жеткізу мониторингі білім алушылардың үлгерімінің ағымдағы мониторингінің тиімділігін бағалауды көздейді. Оқыту нәтижелеріне қол жеткізуді талдау прогрессивті тестілеу арқылы жүргізіледі және оқу процесінде алған теориялық білімдерін растауға тиіс білім алушылардың академиялық үлгерімін бағалауды көздейді. Талдау прогрессивті тестілеу нәтижелерін және тәуелсіз емтихан нәтижелерін, көрсеткіштердің сыни алшақтықтарын салыстырмалы бағалауды қамтуы және білім алушылардың кейбір оқу нәтижелерін меңгеруінің төмендеуінің немесе жеткіліксіз өсуінің типтік себептерін анықтауы тиіс.

6. Оқу орнын бітіру сапасының мониторингі жоғары оқу орнында оқудың әртүрлі кезеңдеріндегі білім алушылардың үлгерімі мониторингінің тиімділігін бағалауды көздейді. Оқу орнын бітіру сапасының мониторингі бітіру емтихандарының нәтижелерін талдау және бітіру жұмыстарын қорғау шеңберінде жүзеге асырылады. Талдау бітіруші курс студенттерінің үлгерімінің жалпы академиялық көрінісін және әлеуетті мамандардың теориялық дайындық деңгейін бағалауды қамтуы тиіс.

7. Білім алушыларды прогрессивті тестілеу білім беру бағдарламасын меңгеру дәрежесін және оқудың барлық кезеңінде студенттердің жеке дамуын бағалау механизмі болып табылады. Бұл әдістеме бакалавриат студенттері үшін жыл сайын екінші курстан бастап оқу аяқталғанға дейін қолданылады, оның ішінде әр бағдарламаның жалпы білім беру, базалық және бейіндік пәндері бойынша білім мен құзыреттілікті қамтитын 150 сұрақ. Тестілеу нәтижелері студенттердің білім беру бағдарламаларын игерудің тиімділігі мен сапасын кешенді бағалау мақсатында мектептер кеңестерінің отырыстарында талданады және одан әрі талқыланады. Бакалавриатта оқытудың әртүрлі кезеңдерінде прогрессивті тестілеуден өтудің белгіленген ең төменгі шегі - екінші курста 25% және бітіру курсында 60% - білім беру бағдарламасын меңгерудің қанағаттанарлық деңгейіне қойылатын талаптарды көрсетеді. Бұл критерийлер студенттің ілгерілеуі білім мен дағдыларды біртіндеп және жүйелі түрде тереңдетуге кепілдік бере отырып, бүкіл оқу кезеңінде біркелкі бөлінуі керек деп болжайды.

3. Білім алушыларды сертификаттау (білім туралы құжаттарды беру ережесі).

8. Аттестаттау комиссиясының шешімі қорытынды аттестаттаудан өткен білім алушыларға техникалық және кәсіптік білім туралы дипломды, орта білімнен кейінгі білім туралы дипломды, «бакалавр» дәрежесі берілетін жоғары білім туралы дипломды, біліктілік берілетін жоғары білім туралы дипломды, «магистр» дәрежесі берілетін жоғары білімнен кейінгі білім туралы дипломды беру үшін негіз болып табылады. Интернатураны немесе резидентураны бітіргені туралы куәлікті беру үшін аттестаттау комиссиясының шешімі негіз болып табылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті төрағасының философия докторы дәрежесін беру жөніндегі бұйрығы ерекше мәртебесі жоқ денсаулық сақтау саласындағы жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары жанындағы диссертациялық кеңестерде диссертация қорғаған тұлғаларға философия докторы (PhD) дипломын беру үшін негіз болып табылады (PhD), бейіні бойынша доктор. Білімі туралы құжат оларды беру қағидаларына сәйкес беріледі.

9. Қорытынды аттестаттаудан өткен және жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламасын меңгергенін растаған түлекке аттестаттау комиссиясының шешімімен «бакалавр» немесе «магистр» дәрежесі беріледі немесе тиісті білім беру бағдарламасы бойынша біліктілік беріледі және қосымшасы бар диплом тегін негізде беріледі.

Дипломға (транскриптке) қосымшада академиялық кредиттер мен сағаттарда олардың көлемін көрсете отырып, барлық оқу пәндері, тапсырылған курстық жұмыстар (жобалар), ғылыми-зерттеу немесе эксперименттік-зерттеу жұмыстары, кәсіптік практика түрлері, қорытынды аттестаттау бойынша балдық-рейтингтік әріптік бағалау жүйесі бойынша соңғы бағалар көрсетіледі.

10. А, А- «өте жақсы», В-, В, В+, С+ «жақсы» бағаларымен емтихан тапсырған және үлгерімнің орташа балы (GPA) 3,5-тен төмен емес (оқытудың қосымша түрлері бойынша бағаларды есепке алмағанда), сондай-ақ кешенді емтихан тапсырған немесе А, А- «өте жақсы» бағалары бар дипломдық жұмысты (жобаны) қорғаған жоғары білімнің білім беру бағдарламасының түлегіне үздік диплом беріледі. Оқытудың барлық кезеңі

ішінде қорытынды бақылауды қайта тапсыру немесе қайта тапсыру болған жағдайда үздік диплом берілмейді.

Білім беру бағдарламасын игерген және оқу пәндері және (немесе) модульдер бойынша сынақтар мен емтихандардың, курстық жобалардың (жұмыстардың), оқу жоспарының практикасы туралы есептерінің кемінде 75 пайызы үшін «өте жақсы» бағаға тапсырған және тапсырған ТжКБ студенттері. демалысы – «жақсы» бағаға, ал емтихандарды «өте жақсы» бағаға тапсырған адамға білім беру ұйымының қорытынды аттестаттау комиссиясының шешімімен үздік диплом беріледі.

Егер үздік дипломдар саны 5% - дан асқан жағдайда, Сенаттың академиялық комитеті Сенат отырысына есеп бере отырып, сыни талдау жүргізеді.

11. Университет бітірушіге дипломға жалпыеуропалық қосымшаны (Diploma Supplement) ағылшын тілінде, сұраныс бойынша тегін береді. Diploma Supplement-те диплом иесі, алған біліктілігі, осы біліктілік деңгейі, оқыту бағдарламасының мазмұны, нәтижелері, біліктіліктің функционалдық мақсаты туралы деректер, сондай-ақ ұлттық білім беру жүйесі туралы ақпарат берілген.

1. «ҚМУ» КеАҚ-да ресми және бейресми оқыту нәтижелерін тану қағидалары оқыту нәтижелерін тану қағидаларына және денсаулық сақтау саласындағы мамандар алған оқыту нәтижелерін тану қағидаларына сәйкес әзірленді. Алдыңғы білім беру деңгейлерінің нәтижелерін тану қабылдау кезінде немесе басқа ЖЖОКБҰ-дан ауыстыру кезінде немесе қалпына келтіру кезінде жүзеге асырылады. Оқытудың қол жеткізілген нәтижелерін растайтын құжаттар: қосымшасы бар диплом, білім алушының транскрипті, сертификат немесе оқуды аяқтау туралы куәлік болып табылады.

2. Тануға болатын ресми және бейресми білім берудің нәтижелері білім, дағдылар мен құзыреттер болып саналады:

1) бұрын алынған техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі немесе жоғары білім арқылы сатып алынған;

2) академиялық ұтқырлық шеңберінде сатып алынған;

3) білім алушыларды сол немесе басқа ББ-на ауыстыру және қайта қабылдау кезінде зерделенген пәндерді;

4) «Назарбаев Зияткерлік мектептерінде», «Білім-Инновация» лицей-интернаттарында оқыған ЖББ циклінің пәндері бойынша;

5) шет тілдерін білуді бағалаудың халықаралық жүйелері арқылы алынған;

6) әлемнің жетекші жоғары оқу орындарының жаппай ашық онлайн-курстары арқылы сатып алынған;

7) кәсіптік біліктілікті арттыру және қайта даярлау курстары арқылы сатып алынған.

3. Бейресми оқыту нәтижелерін тану үшін комиссия құрылады, оның құрамына мектеп деканы, академиялық жұмыс жөніндегі деканның орынбасары, мектеп маманы, білім беру бағдарламасының басшысы және ПОҚ қатарынан тиісті бейіндегі сарапшылар кіреді. Дауыс беру арқылы комиссия төрағасы таңдалады және хатшы тағайындалады.

4. Комиссияның шешімі комиссия отырысына қатысушылардың жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады. Комиссияның шешімі хаттамамен ресімделеді.

5. Комиссия үміткердің жазбаша өтініші негізінде алдыңғы кезеңде білім алушының өткен пәндерді оқыту нәтижелерін мәлімделген білім беру бағдарламасының оқу нәтижелерімен салыстыруды жүргізеді, қажет болған жағдайда білім алушының қолындағы білімінің, іскерлігі мен дағдыларының деңгейін айқындау үшін сұхбат жүргізеді және оқыту нәтижелері танылуы мүмкін пәндерді айқындайды.

Комиссия техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі немесе жоғары білім базасында қысқартылған білім беру бағдарламалары бойынша оқитын адамдарға ЖББ циклінің оқу пәндері бойынша бұрын игерілген оқу нәтижелерін тануды жүзеге асырады. Бұл ретте техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру базасында қысқартылған білім беру бағдарламалары бойынша оқитын адамдар "Қазақстан тарихы"пәнін оқиды.

6. Алдыңғы деңгейлерде алынған оң бағалар оқытудың қол жеткізілген нәтижелері, пән атауы, бақылау нысандары ескеріле отырып танылады.

7. Мемлекеттік емтихан қорытынды бақылауы болып табылатын «Қазақстан тарихы» пәнінің оқу нәтижелерін тануға сұрау салынған жағдайда, үміткер қол жеткізілген оқу нәтижелері сәйкес келген жағдайда тікелей қорытынды бақылауға жіберілуге құқылы.

8. Комиссияның міндеттеріне ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығын тексеру рәсімі кіреді: қорғау дәрежелерінің болуы (су белгілері, ультракүлгін қорғаныс), білім алушының жеке кабинеті арқылы онлайн-курс сертификатын алуды тексеру, құрылтайшылар арқылы тікелей тексеру (мысалы, IELTS IDP: IELTS Australia немесе British Council үшін).

9. Комиссия білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесіне сәйкес баға қоя отырып, бейресми және ресми білім беру шеңберінде игерілген оқыту нәтижелерін таниды. Егер транскриптте қорытынды бақылаудың бағасы «сынақ» ретінде көрсетілсе, онда оның %-дық мазмұны кестеге сәйкес анықталады:



10. Жалпы IELTS 4.0 немесе одан жоғары балл жинаған студенттер ұпайларды қайта есептеуге келесі баламамен талап ете алады:

1) «Шет тілі» бойынша сабақтардан босату;

2) келесі деңгейге өту мақсатында «Шет тілі» бойынша сабақтарға қатысу;

3) «Кәсіптік бағдарланған шет тілі» бойынша сабақтарға қатысу;

4) «Екінші шет тілі» бойынша сабақтарға қатысу.

11. Білім алушы пән бойынша бағалауды арттыру мақсатында пәнді оқыту нәтижелерін танудан бас тартуға құқылы, мұндай жағдайда ол осы пәннен өтеді және ол бойынша қорытынды бақылауды тапсырады.

12. Оқу нәтижелерін тану туралы комиссия отырысының хаттамасынан үзінді көшірмені және әрбір білім алушы бойынша кредиттерді қайта есептеу кестесін Комиссия хатшысы транскриптке пәндер енгізу үшін отырыстан кейін үш күн ішінде тіркеуші кеңсесінің блогына береді.

1. ТжКБ білім алушыларын ауыстыру және қайта қабылдау қағидалары техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларына сәйкес жүргізіледі.

2. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау қағидалары Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес әзірленді және осы білім деңгейлеріндегі білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау тәртібін айқындайды.

3. Білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау бір білім беру ұйымынан екіншісіне, оқытудың бір нысанынан екіншісіне, бір тілдік бөлімшеден екіншісіне, бір білім беру бағдарламасынан екіншісіне, курстан курсқа жүзеге асырылады. Білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау жазғы және қысқы демалыс кезеңінде жүзеге асырылады.

4. Егер білім алушы Жеке оқу жылына сәйкес игерілетін бағдарламаның бірінші академиялық кезеңі толық аяқталған болса, оқудан шығарылғаннан кейін ауыстырылады немесе қайта қабылданады. Білім алушы оқуға қабылдау кезінде оқудан шығару мерзіміне қарамастан кез келген білім беру ұйымына ауыстырылады немесе қайта қабылданады. Білім беру гранты бойынша білім алушы білім беру грантын сақтай отырып, басқа білім беру ұйымына ауыса алады. Ұлттық ЖОО-ға ауысу білім алушылар білім беру гранты құнының айырмасын қосымша төлеген жағдайда жүзеге асырылады.

5. Білім алушыны оқытудың ақылы негізінен мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқытуға ауыстыру «Білім туралы» Заңның 4-бабының 5) тармақшасына, «бакалавр» немесе «магистр» дәрежесін бере отырып, жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімге ақы төлеу үшін білім беру грантын беру қағидаларына, «ҚМУ» КеАҚ Академиялық саясатының бос білім беру гранттарын беру қағидаларына сәйкес бекітілген тәртіппен жүзеге асырылады.

6. Білім алушыны бір білім беру бағдарламасынан екіншісіне ауыстыру «Білім туралы» Заңның 5-бабының 11) тармақшасына сәйкес бекітілген Үлгілік қағидаларға сәйкес белгіленген шекті балдан төмен емес баллмен Ұлттық бірыңғай тестілеу сертификаты болған кезде жүзеге асырылады.

7. Оқу жылы аяқталғанға дейін ҰБТ-ның шекті деңгейін жинамаған ретінде бұрын оқудан шығарылған тұлғаларды қалпына келтіру, қалпына келтіру жүргізілетін курс үшін шекті балды қабылдаудың үлгілік қағидаларында белгіленгеннен төмен емес нәтижесі бар қолданыстағы ҰБТ сертификаты болған кезде мүмкін болады.

8. Ауыстыру, қайта қабылдау кезінде мектеп білім беру бағдарламасының дайындық бағыты мен бейінін, оқыту тілін, білім алушының оқу жетістіктерін, GPA үлгерімінің орташа балын, білім алушылардың академиялық адалдығын бұзу жағдайларын, сондай-ақ ауысу және қайта қабылдау жөніндегі комиссияның шешімін ескереді. Қарағанды, Қостанай, Ұлытау және Қызылорда облыстарында жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық білімі бар кадрларды даярлау үшін "МУК" КЕАҚ-ға бекітілген өңірлерде тұрақты тұратын адамдардың басым құқығы бар.

Мектептің/факультеттің/институттың бос орындарының санын кадрлық және материалдық-техникалық ресурстарға, білім алушылар контингентіне қарай айқындайды. Ауыстыру және қалпына келтіру орындарының саны туралы ақпарат университет сайтында 1 тамызға дейін және қысқы демалыс басталғанға дейін бір апта бұрын орналастырылады. Бүкіл оқу кезеңіндегі GPA мыналарды құрауы керек:

Білім бағдарламасы

бакалавриат және ҮИББ ББ

Резидентураның ББ

«ҚМУ» КеАҚ үміткерлері үшін

2,75

-

Басқа ЖЖОКБҰ үміткерлері үшін (білім алу тілі – қазақша, орысша)

3,0

3,33

Басқа ЖЖОКБҰ үміткерлері үшін (білім алу тілі – ағылшынша)

2,5

-

9. Қанағаттанарлықсыз бағалағаны үшін қорытынды аттестаттау нәтижелері бойынша оқудан шығарылған тұлғалар келесі оқу жылында Басқарма Төрағасы – Ректордың атына берілген өтініш негізінде қорытынды аттестаттаудан өте алады. Қайта қорытынды аттестаттау ақылы негізде жүргізіледі, төлем жұмыс оқу жоспарына сәйкес қорытынды аттестаттау кредиттерінің санына сәйкес жүзеге асырылады.

10. Оқу ақысын төлемегені үшін семестр ішінде оқудан шығарылған ақылы негізде білім алушылар берешекті өтеген жағдайда оқудан шығарылған күннен кейін 10 жұмыс күні ішінде қалпына келтіріледі, бұл ретте университет төлем бойынша берешекті өтеу туралы құжатты көрсеткен кезде білім алушыны үш жұмыс күні ішінде қалпына келтіреді.

11. Білім алушыны басқа білім беру ұйымына немесе бір білім беру бағдарламасынан екіншісіне ауыстырған жағдайда білім беру ұйымымен білім беру қызметтерін көрсету туралы жеке шарт өзгертілуі немесе бұзылуы тиіс.

12. Университетте ауыстыру және қайта қабылдау бойынша құжаттарды қабылдауды студенттерге қызмет көрсету орталығы қысқы каникул кезеңінде – академиялық күнтізбеге сәйкес кезекті академиялық кезең басталғанға дейін бес жұмыс күні ішінде және жазғы каникул кезеңінде – 1-10 тамыз аралығында, резидент дәрігерлер үшін-ағымдағы жылдың 1-10 тамыз аралығында жүзеге асырады.

13. Академиялық ұтқырлық шеңберінде ауыстыру, қайта қабылдау, сондай-ақ оқыту кезінде білім алушының қол жеткізілген оқу нәтижелері, оң бағалары академиялық кредиттерді бір білім беру бағдарламасынан екіншісіне, бір білім беру ұйымынан екіншісіне қайта есептей отырып танылады.

14. Академиялық айырмашылықты білім беру бағдарламасының тиісті бейініндегі мектеп былайша анықтайды:

1) жалпы білім беретін, базалық және бейіндік пәндер бойынша білім алушыларға игерілген кредиттердің жалпы саны бойынша;

2) ЖББ циклінің міндетті компоненті бойынша: пәннің атауы және кредиттер саны бойынша; ЖББ циклінің міндетті компоненті бойынша айырмашылық болған кезде пәндерді қайта есептеу пәннің мазмұны бойынша жүзеге асырылады;

3) ЖОО компоненті бойынша: пререквизиттер тізбесі және игерілген кредиттердің жалпы саны бойынша; пәндер атауы сәйкес келмеген кезде айырмашылық пәннің пререквизиттері мен білім беру бағдарламасын оқытудың қалыптастырылатын нәтижелерін ескере отырып, пәннің мазмұны бойынша айқындалады;

4) таңдау, компонент бойынша айырма айқындалмайды, игерілген кредиттердің саны есептеледі.

15. Білім беру бағдарламасының пәндерін қайта оқу кезінде білім алушының жеке оқу жоспарын қалыптастырудың екі нұсқасы болуы мүмкін:

1) кредиттердің үлкен көлемімен-ағымдағы оқу жылындағы академиялық айырмашылықты ескере отырып кредиттердің жалпы көлемі 72 кредиттен аспауға тиіс (оқу жылындағы кредиттердің жалпы саны 60 кредит және академиялық айырма 12 кредит);

2) көлемі аз болса – академиялық айырмашылықты ескере отырып, ағымдағы оқу жылында оқуға арналған кредиттердің көлемі кемінде 25 кредитті (немесе қысқы демалыс кезеңінде қалпына келтіру/ ауыстыру кезінде семестрге кемінде 13 кредитті) құрауы тиіс, бұл ретте ағымдағы оқу жылында/семестрде оқуға арналған қайта есептелген кредиттер мен кредиттердің жалпы саны мыналарды құрауы тиіс тиісінше 60 немесе 30 кредит.

16. Білім алушыны шетелдік білім беру ұйымынан ауыстыру немесе қайта қабылдау кезінде «Қазақ/орыс тілі» және «Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы» пәндеріндегі академиялық айырмашылықты жою мерзімі 2 (екі) курсқа дейін, оның ішінде жазғы семестрде де айқындалуы мүмкін. Жазғы семестрде «Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы» пәнінен өткен жағдайда білім алушы мек жұмысы кезеңінде мемлекеттік емтихан тапсыруы тиіс.

17. Білім алушыны келесі курсқа ауыстыру ол жеке оқу жоспарының талаптарын толық орындаған жағдайда жүзеге асырылады.

18. Көлемі 12 кредиттен аспайтын академиялық берешегі бар білім алушы:

1) қысқы аралық аттестаттау нәтижелері бойынша жазғы аралық аттестаттау басталғанға дейін көктемгі семестрдегі берешекті ақылы негізде жояды;

2) жазғы аралық аттестаттау нәтижелері бойынша жазғы семестрдегі берешекті ақылы негізде жояды және академиялық берешек жойылғаннан кейін ғана келесі курсқа ауыстырылады.

Академиялық берешек пәні пререквизит болып табылмаған жағдайда, бұл пән жазғы семестрді қоса алғанда, ағымдағы оқу жылының соңына дейін қайта өтуі тиіс.

19. Қысқы немесе жазғы аралық аттестаттау нәтижелері бойынша көлемі 12 кредиттен асатын академиялық берешегі бар білім алушы академиялық үлгерімсіздігі үшін университеттен шығарылады.

20. Жазғы семестрдің нәтижелерін ескере отырып, ЖОЖ талаптарын орындамаған білім алушы академиялық үлгерімсіздігі үшін оқудан шығарылады.

21. Интернатураға «Жалпы медицина», «Стоматология» және «Педиатрия» білім беру бағдарламалары бойынша бакалавр дипломы бар тұлғалар ауыстырылады. Аттестаттау комиссиясының шешімі ауыстыру үшін негіз болып табылады.

22. Бітіруші курстың білім алушылары және академиялық қарызы бар резиденттер академиялық үлгерімсіздігі үшін университеттен шығарылады.

23. Білім алушы келесі жағдайларда университеттен шығарылуы мүмкін:

1) академиялық үлгерімсіздігі үшін:

- пререквизит пәндері бойынша академиялық берешек;

- қорытынды аттестаттауда қанағаттанарлықсыз баға;

- бакалавриат, магистратура, докторантурада 12 кредиттен астам академиялық берешек;

- резидентурадағы академиялық берешек;

2) академиялық адалдық қағидаттарын бұзғаны үшін, оның ішінде:

- білім алушыларға оның университетке түсуіне және/немесе оқуына байланысты жалған құжаттар немесе көрінеу жалған мәліметтер ұсынылған жағдайда,

-білім алушы университеттің іскерлік беделіне нұқсан келтірген іс-әрекеттер жасаған жағдайда;

3) ішкі тәртіп қағидаларын және ЖОО Жарғысын бұзғаны үшін, оның ішінде:

- бекітілген мерзімдерге сәйкес сабаққа кіріспегендер ретінде;

- академиялық демалыстан шықпауына байланысты;

- университет жарғысында, еңбек (ішкі) тәртіп ережелерінде және жатақханада тұру ережелерінде көзделген білім алушының міндеттерін бір рет өрескел орындамағаны үшін;

- университет Жарғысында, еңбек (ішкі) тәртібі ережелерінде және жатақханалардағы ішкі тәртіп ережелерінде көзделген міндеттерді жүйелі түрде бұзғаны үшін құқық бұзушыға бұрын тәртіптік ықпал ету шаралары қолданылған жағдайда;

- білім беру қызметтерін көрсету туралы шарттың талаптарын бұзғаны үшін, оның ішінде оқу құнын төлемегені үшін;

4) өз қалауы бойынша, оның ішінде басқа ЖЖОКБҰ-ға ауысуына байланысты;

5) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген өзге де негіздер бойынша, оның ішінде:

- қайтыс болуына байланысты, сондай-ақ сот шешімі бойынша хабар-ошарсыз кетті немесе қайтыс болды деп танылған жағдайда;

- білім алушы бас бостандығынан айырылған немесе оқуын жалғастыру мүмкіндігін болдырмайтын өзге де жазаға сотталған сот үкімі заңды күшіне енген жағдайда.

24. Ауыстыру немесе қалпына келтіру кезінде студенттерге қызмет көрсету орталығына ұсынылатын құжаттар пакеті:

1) жеке басын куәландыратын құжат (нотариалды куәландырылған аудармасы бар көшірме – шетел азаматтары үшін);

2) білім туралы құжат (түпнұсқасы – шетелдік білім беру ұйымдары үшін, көшірмесі – отандық ЖЖОКБҰ үшін);

3) білім туралы құжатты тану туралы куәлік (түпнұсқа – шетелдік білім беру ұйымдары үшін);

4) транскрипт (түпнұсқасы-шетелдік білім беру ұйымдары үшін, көшірмесі-отандық ЖЖОКБҰ үшін);

5) түсу емтиханының нәтижесі (түпнұсқасы-шетелдік білім беру ұйымдары үшін, ҰБТ сертификатының көшірмесі – отандық ЖЖОКБҰ үшін);

6) арнайы емтиханның нәтижесі («Жалпы медицина», «Стоматология», «Мейіргер ісі», «Педиатрия» білім беру бағдарламалары үшін);

7) портфолио (резидентураның білім беру бағдарламалары үшін);

8) ағымдағы оқу жылының қысқы және жазғы аралық аттестаттау нәтижелері бойынша стипендия есептеу туралы бұйрықтардың көшірмелері (грант бойынша білім алушылар үшін).

9) құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың толық топтамасы ұсынылмаған жағдайларда студенттерге қызмет көрсету орталығы құжаттарды қабылдаудан бас тартады

1. Білім алушыларға академиялық демалыс беру қағидалары Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне, атап айтқанда ҚР «Білім туралы» заңымен, тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларымен, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында білім алушыларға академиялық демалыс беру қағидаларымен, «ҚМУ» КеАҚ еңбек (ішкі) тәртібінің қағидаларымен сәйкес әзірленді және білім алушыларға академиялық демалыс беру тәртібін айқындайды.

2. ТжКБ білім алушыларына академиялық демалыс техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында білім алушыларға академиялық демалыс беру қағидаларына сәйкес беріледі.

ТжКБ, ЖО және ЖОКБ білім алушыларына академиялық демалыс беріледі:

1) ҚР ДСМ бұйрығымен бекітілген № 026/у нысанға сәйкес стационар жанындағы дәрігерлік-консультативтік комиссияның немесе амбулаториялық-емханалық ұйымның (бұдан әрі - ОДКК) қорытындысы негізінде ұзақтығы 6 айдан 12 айға дейінгі ауруы бойынша;

2) ҚР ДСМ бұйрығымен бекітілген № 026/у нысанға сәйкес орталықтандырылған дәрігерлік-консультациялық комиссияның (бұдан әрі - ОДКК) қорытындысы негізінде ұзақтығы 36 айдан аспайтын туберкулезбен ауырған жағдайда;

3) Әскери міндеттілер мен әскерге шақырылушыларды әскери есепке алу қағидаларына сәйкес нысан бойынша әскери қызметке шақыру туралы шақыру қағазының негізінде әскери қызметке шақырылған жағдайда;

4) Бала туу туралы куәлік негізінде үш жасқа толғанға дейін оның күтімі бойынша.

3. Академиялық демалысты ресімдеу үшін білім алушы (не оның заңды өкілі) цифрландыру бөліміне Басқарма Төрағасы-Ректордың атына өтінішті, академиялық демалыс беру үшін негіз болып табылатын құжаттың түпнұсқасын және көшірмесін (ОДКК қорытындысы немесе әскери қызметке шақыру туралы шақыру қағазы немесе туу туралы куәлік) ұсынады.

4. Қолданылу мерзімі аяқталмаған құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде Басқарма Төрағасы-Ректор өтінішке қол қойғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде білім алушыға академиялық демалыс беру туралы бұйрық шығарады.

5. Білім алушыларға құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың толық топтамасы ұсынылмаған жағдайларда цифрландыру бөлімі құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

6. Академиялық демалыстан шыққан кезде білім алушы Басқарма Төрағасы-Ректордың атына өтініш береді және мынадай құжаттардың түпнұсқасы мен көшірмесін ұсынады:

1) білім алушы сырқаты бойынша академиялық демалыста болған кезде – ҚР ДСМ бұйрығымен бекітілген № 026/у нысанына сәйкес осы мамандық/білім беру бағдарламасы бойынша оқуды жалғастыру мүмкіндігі туралы қорытындысы бар ДКК қорытындысы;

2) әскери қызметке шақыруға байланысты білім алушы академиялық демалыста болған кезде - әскери міндеттілер мен әскерге шақырылушыларды әскери есепке алу қағидаларына сәйкес нысан бойынша әскери билет;

3) білім алушы үш жасқа толғанға дейін бала күтімі бойынша академиялық демалыста болған кезде - туу туралы куәлік.

7. Академиялық демалыстан оралған кезде білім алушы осы демалысты ресімдеген сол курстан (және академиялық кезеңнен) сол білім беру бағдарламасы бойынша оқуын жалғастырады. ТжКБ білім алушысы үшін курстар мен мамандықтар бойынша тиісті топ болмаған кезде басқа ұйымда оқуды жалғастыруға болады.

8. Бейіндік мектеп/факультет деканы академиялық айырмашылықты анықтайды және егер академиялық демалыс кезінде білім беру бағдарламасының мазмұнында өзгерістер болса, білім алушы эдвайзермен және/немесе деканмен/мектеп/факультет деканының орынбасарымен бірлесіп, академиялық демалыс үзілген академиялық кезеңнен бастап оқуды қайта бастауға мүмкіндік беретін жеке оқу жоспарын жасайды. Академиялық айырмашылық пәндерін көрсете отырып, білім алушының жеке оқу жоспарын АЖД тіркеушісі кеңсесінің блогымен келісу бойынша бейіндік мектептің/факультеттің деканы бекітеді.

9. Арызға Басқарма Төрағасы-Ректор қол қойғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде мамандық/ білім беру бағдарламасы, оқыту нысаны, курсы және тобы көрсетіле отырып, білім алушының академиялық демалыстан шығуы туралы бұйрық шығарылады.

10. Экономика және қаржы департаменті мемлекеттік білім беру гранты/тапсырысы бойынша білім алушының академиялық демалысынан шығу туралы бұйрықтың көшірмесін уәкілетті органға осы бағдарламаны қаржыландырудың тиісті сомасы мен мерзімдерін түзету үшін келесі айдың 5-күніне дейін жібереді.

11. Академиялық демалыстан оралған білім алушыларға мемлекеттік стипендияны тағайындау және төлеу Қағидаларға сәйкес белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

12. Егер академиялық демалыстан шығу күні академиялық кезеңнің басталуымен сәйкес келмесе, білім алушы ағымдағы оқу сабақтарымен қатар жеке кесте бойынша оқу тапсырмаларын орындайды, жеке оқу жоспарында көзделген ағымдағы бақылаудың барлық түрлерін тапсырады және осы академиялық кезеңде аралық аттестаттауға рұқсат алады; не жазғы семестрде академиялық айырмашылық пәндеріне жазылады.

13. Егер денсаулық жағдайы бойынша академиялық демалыста жүрген білім алушы ауырып қалса, бірақ берілген академиялық демалыс мерзімі аяқталса, ол ауруына байланысты академиялық демалысты ұзартуға өтініш беруі қажет. Ол үшін білім алушы (не оның заңды өкілі) СҚКО-қа Басқарма Төрағасы-ректордың атына өтініш және ОДКК жаңа қорытындысын ұсынады.

14. Егер академиялық демалыстан шыққан білім алушы қайта оқу процесінде қайтадан ауырып қалса немесе академиялық демалысқа негіз болған аурудың қайталануы орын алса, ол қайта тексеруден өтіп, емдеуді қайта бастау қажеттілігі және академиялық демалысқа жаңа қажеттілік туралы ОДКК қорытындысын ұсынуы қажет.

15. Оқу бітіргеннен кейін академиялық демалыстан оралмаған білім алушы, академиялық демалыс аяқталған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде оқудан шығарылады.