Эмблема	AccelEd

Ресми атауы:
Accelerating Master and PhD level nursing education development in the higher education system in Kazakhstan.

Орыс тіліндегі атауы:
Совершенствование сестринского дела на уровне магистратуры и PhD докторантуры в системе высшего образования Казахстан – AccelEd

Ұзақтығы:
2021-2023

Соңғы нәтижелер:

Жоба «Қазақстанның жоғары білім беру жүйесінде магистратура және PhD докторантура деңгейінде мейірбике ісін жетілдіру - AccelEd» Қазақстанның жоғары білім беру жүйесіндегі мейірбике ісі ғылымы мен зерттеулерін реформалауға, денсаулық сақтауды басқаруды, басқаруды және жұмыс істеуін және Қазақстандағы жаратылыстану ғылымдары саласындағы жоғары білім беру тәжірибесін жаңғыртуға бағытталған.

AccelEd ішіндегі модернизация басқаруды, жоспарлауды, сапаны қамтамасыз етуді, интернационалдандыруды және магистратура мен PhD деңгейінде мейірбикелік білім беруді кеңінен тануды, сондай-ақ мейірбике ісінде өмір бойы білім алуды ілгерілетуге үлес қосуды білдіреді. Құрылымдық жоба ретінде AccelEd денсаулық сақтау және білім беруге жауапты министрліктердің көмегімен жүзеге асырылатын болады, бұл іс-қимылдардың тұрақтылығын, сондай-ақ жүзеге асырылған іс-шаралардың нәтижелерін Қазақстан Республикасының кейінгі операциялық жоспарларына енгізуді қамтамасыз етеді.

AccelEd жобасының мақсаттары мен міндеттері жоғары мейірбикелік біліммен байланысты проблемалар мен қиындықтарға және жобаның мақсатты топтарының нақты қажеттіліктеріне негізделген. Ғылыми қызметкерлер мен саясаткерлерді қоса алғанда, ұлттық, жергілікті және халықаралық мүдделі тараптардың кең ауқымы жобалық ұсынысты әзірлеуге қатысты, осылайша олардың ұлттық контекстке сәйкестігін ескере отырып, мақсаттарға қол жеткізуге болатынын және мақсаттардың орындалатынын қамтамасыз етті.

Осылайша, жобаның жалпы мақсаты магистратура деңгейінде мейірбике ісі бойынша білім беруді нығайту, сондай-ақ Қазақстанда мейірбике ісі ғылымы бойынша PhD докторантураны құру және енгізу Қазақстан Республикасының стратегиялық мүдделеріне сәйкес келеді және мейірбике ісі саласындағы білім беру, ғылыми-зерттеу және ғылыми-зерттеу саласындағы мамандардың қажеттілігін қанағаттандырады. клиникалық тәжірибе.

Жобаға сілтеме

Эмблема SPRING

Ресми атауы:
SPRING Setting peer review instruments and goals for medical (health) education

Орыс тіліндегі атауы:
SPRING Определение инструментов и целей экспертной оценки в медицинском образовании

Ұзақтығы:
2020-2022

Елдер: Грузия, Молдова, Қазақстан, Беларусь, Тәжікстан, Литва

Серіктестер:
  • Batumi International University, Грузия;
  • Tbilisi State Medical University, Грузия;
  • Petre Shotadze Tbilisi Medical Academy, Грузия;
  • Georgian National University SEU, Грузия;
  • Nicolae Testemițanu State University of Medicine and Pharmacy, Молдова;
  • Technical University of Moldova, Молдова;
  • International Sakharov Ecological Institute of Belarusian State University, Беларусь;
  • Gordno State Medical University, Беларусь;
  • Avicenna Tajik State Medical University, Тәжікстан;
  • Khatlon State Medical University, Тәжікстан;
  • Medical University (Sofia), Болгария;
  • Lithuanian University of Medical Sciences, Литва
Соңғы нәтижелер:
  • Көпұлттық шолу кеңесін құру (MPRB).
  • Академиялық бағдарламалар мен процестерді, сондай-ақ әріптес ел институттарындағы әкімшілік саясаттарды, процедураларды және іс-шараларды ағымдағы шолуда жүйелілікке қол жеткізіңіз.
  • Профессорлар құрамы мен әкімшілік персоналдың тиімді өзін-өзі бағалау тапсырмаларын және әріптестерді тексеруді өткізу қабілетін арттыру.
  • PRIMED-EECA құрылды және іске қосылды.
  • Әріптес елдердегі оқу орындарының халықаралық белсенділік деңгейін арттыру.
  • Негізгі мүдделі тараптардың жоба жетістіктері және басқа нәтижелер туралы хабардар болуын арттыру.
Эмблема ProInCa

Ресми атауы:
Promoting the Innovation Capacity of Higher Education in Nursing during Health Services Transition

Орыс тіліндегі атауы:
Содействие инновационному потенциалу высшего образования в области сестринского дела для реформирования здравоохранения.

Ұзақтығы:
2017-2020

Елдер: Финляндия, Нидерланды, Словения, Қазақстан

Серіктестер:
  • Jamk University of Applied Science, Финляндия;
  • Lahti University of Applied Sciences, Финляндия;
  • Angela BoškinFaculty of Health Care, Словения;
  • Hanze University of Applies Sciences, Нидерланды;
  • Назарбаев Университеті;
  • Батыс Қазақстан мемлекеттік медицина университеті;
  • Семей медицина университеті;
  • Астана медицина университеті;
Соңғы нәтижелер:

ProInCa жобасының мақсаты мейірбике ісін жаңғырту үшін қазақстандық медициналық университеттердің тұрақты инновациялық әлеуетін дамыту болды. Жобаны JAMK қолданбалы ғылымдар университеті үйлестірді және бес қазақстандық медициналық университет пен төрт еуропалық жоғары оқу орындарының консорциумынан тұрды. Жоба жоғары білім берудегі әлеуетті арттыруға арналған Erasmus+ бағдарламасымен бірлесіп қаржыландырылды және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі мен Денсаулық сақтау министрлігі 15.10.2017 мен 31.01.2021 аралығында қолдау көрсетті.

ProInCa жобасының бөлігі ретінде:
  • Мейірбике ісі бойынша шеберлік орталығы (ЦССД) құрылды. (ЦССД) онлайн платформасы бар (https://nursekz.com/), мейірбике ісі саласындағы барлық мүдделі тараптарды біріктіреді: медициналық университеттер мен колледждер, ауруханалар мен клиникалар, ұлттық және аймақтық медбикелер қауымдастығы, педагогтар, зерттеушілер, практик медбикелер, менеджерлер және т.б. Бұл платформа мейірбике ісі саласындағы мамандарға қажетті барлық ақпаратты қамтиды: клиникалық хаттамалар және ұсынымдар, әдістемелік ұсыныстар, оқу материалдары, статистика, ғылыми жобалар туралы ақпарат, ұлттық сарапшылардың мәліметтер базасы, байланыстар, пайдалы сілтемелер және т.б. Сондай-ақ платформада мейірбике жетекшілеріне арналған блог және пікір және идеялар алмасу форумы бар.
  • Методические рекомендации для медицинских вузов по созданию научно-исследовательской инфраструктуры сестринского дела и приоритетные направления исследований в области сестринского дела (Отчет о рекомендациях медицинским университетам для создания исследовательской программы в области сестринского дела) были разработаны с целью создания новых исследовательских программ в области сестринского дела.
  • «Дәлелді мейірбике ісі тәжірибесінің негіздері» және «Дәлелді мейірбике ісі тәжірибесі» сияқты курстар бойынша бакалаврлар үшін, сондай-ақ «Дәлелді мейірбике ісі тәжірибесін енгізу» пәні бойынша магистрлер үшін білім беру бағдарламалары жасалған. Қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі оқу материалдары ЦССД сайтында еркін қолжетімді (https://nursekz.com/).
  • «Мейірбике ісіндегі ғылыми жобалар мен дамыту жобалары» және «Мейірбике ісіндегі сапалық және сандық зерттеулердің әдістемесі» магистратура курстары үшін оқу модульдері әзірленді. Қолданбалы және бакалавриат академиялық деңгейлерінде мейірбике ісі бойынша ғылыми-зерттеу курстарында оларды қолдану бойынша нұсқаулықтар берілді.
  • Қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі оқу материалдары ЦССД сайтында еркін қолжетімді (https://nursekz.com/).
  • Медбикенің көшбасшылығын дамыту бойынша оқу материалдары төрт тақырып бойынша әзірленді: бағытты белгілеу, қызметтерді басқару және нәтижелерге қол жеткізу, кәсібилік пен этика, адам ресурстары мен командаларды басқару. Орыс және ағылшын тілдеріндегі материалдар ЦССД веб-сайтында еркін қолжетімді (https://nursekz.com/).
  • Қазақстан Республикасы медициналық ұйымдарының мейірбике ісі жетекшілерінің қауымдастығы тіркелуге дайын.
  • Дәлелді мейірбике ісі, мейірбике ісі бойынша зерттеулер және мейірбике ісін басқару және басқару бойынша ұлттық академиялық сарапшылар пулы әзірленді және елдің барлық аймақтарынан 500-ден астам медбикелер мен медбике студенттері ProInCa тренингіне қатысты немесе материалдарды өз зерттеулерінде пайдаланды, осылайша осылайша олардың кәсіби әлеуетін арттырады.
  • Қазақстанда мейірбике ісі бойынша білім беруді дамыту бойынша жұмысты жалғастыру мақсатында «Қазақстанның жоғары білім беру жүйесінде магистратура және докторантура деңгейінде мейірбике 12 ісін жетілдіру» (AccelEd) жаңа Erasmus + CBHE жобасы іске қосылды.

Жобаға сілтеме

Эмблема Tutorial

Ресми атауы:
Strengthening Network for Education, Research and Innovation in Environmental Health in Asia

Орыс тіліндегі:
Укрепление сети по образованию, исследованиям и инновациям в области состояния окружающей среды и здоровья в Азии

Ұзақтығы:
2016-2019

Елдер: Италия, Эстония, Германия, Нидерланды, Қырғызстан, Қазақстан, Тәжікстан, Үндістан.

Серіктестер:
  • University of Milan, Италия
  • University of Tartu, Эстония
  • Technical University Berlin, Германия
  • Learning Foundation and Developing
  • Occupational Health, Нидерланды
  • EMC Space Technologies GmbH, Германия
  • International school of medicine, Қырғызстан
  • Osh State University, Қырғызстан
  • NGO “Taasir-Impact”, Қырғызстан
  • Avicenna Tajik State Medical University, Тәжікстан
  • Khujand State University, Тәжікстан
  • Ramakrishna Mission Vivekananda University, Үндістан
  • Padmashri Vikhe Patil College, Үндістан
Соңғы нәтижелер:

ProInCa жобасының мақсаты мейірбике ісін жаңғырту үшін қазақстандық медициналық университеттердің тұрақты инновациялық әлеуетін дамыту болды. Жобаны JAMK қолданбалы ғылымдар университеті үйлестірді және бес қазақстандық медициналық университет пен төрт еуропалық жоғары оқу орындарының консорциумынан тұрды. Жоба жоғары білім берудегі әлеуетті арттыруға арналған Erasmus+ бағдарламасымен бірлесіп қаржыландырылды және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі мен Денсаулық сақтау министрлігі 15.10.2017 мен 31.01.2021 аралығында қолдау көрсетті.

ProInCa жобасының бөлігі ретінде:
  • Жоба аясында университеттің 20 магистранттары мен докторанттары ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру курстарында оқытылды (В1 және А1 деңгейлері).
  • Жобаға қатысушылар мен университет қызметкерлері Милан университетінде, Тарту қаласының университетінде (Эстония) және Берлин техникалық университетінде тағылымдамадан өтті.
  • ҚМУ 1 магистранты мен 1 докторанты Тарту қаласының университетінде қоршаған ортаны қорғау және еңбек гигиенасы және ғылыми зерттеулер бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өтті.
  • E-lab ұйымдастырылған, жоба бойынша қажетті барлық құрал-жабдықтармен жабдықталған.
  • Студенттердің жоба туралы хабардар болу деңгейін зерттеу, сонымен қатар оқу жағдайлары мен оқу бағдарламаларына қанағаттануын зерделеу және талдау үшін сауалнамалар әзірленді және пайдаланылды.
  • 14 қолданыстағы оқу жоспарлары қайта қаралды және жаңартылды, стейкхолдер қажеттіліктерін ескере отырып, қоршаған ортаны қорғау, еңбек және денсаулық сақтау саласында 14 жаңа MSc & PhD бағдарламасы әзірленді. Оқыту бағдарламаларын әзірлеуді тәжірибелі мамандар жоба сарапшыларының қолдауымен, жас қызметкерлерді тарта отырып, олардың әлеуетін дамытумен айналысты. Оқу бағдарламаларының мазмұны «Қоршаған ортаны қорғау және кәсіби денсаулық» бағытына сәйкес келеді. Барлық бағдарламалар тәуелсіз сарапшылардан оң пікірлер алды. Жобаның нәтижелерін сыртқы мүдделі тараптардың объективті бағалауы үшін «Атамекен» ҰКП оқу бағдарламалары жіберілді.
  • Еңбек гигиенасы және денсаулық сақтау саласындағы мамандарға шеберлік сабақтары өткізілді.
  • Ұлттық деңгейде жобаның нәтижелері қазақстандық және шетелдік серіктес университеттер арасындағы, Республиканың медициналық жоғары оқу орындары арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және нығайтуға, олардың білім беру және ғылыми-зерттеу әлеуетін арттыруға, академиялық ұтқырлықты арттыруға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері қоршаған ортаның сапасын жақсартуға, халықтың денсаулығы мен әлеуметтік әл-ауқатының деңгейін арттыруға ықпал етеді.
  • Институционалдық деңгейде жоба аясында «Қоғамдық денсаулық сақтау» магистратурасының білім беру бағдарламасына жаңа және түзетілген оқу бағдарламалары енгізілді. «Қоршаған ортаны қорғау және еңбек гигиенасы» мамандығы бойынша магистранттарды қабылдау және оқыту жүзеге асырылды.
  • Жобаны іске асыру Erasmus+ аясындағы оқу семинарлары мен жазғы мектептерде алған жаңа білім, білік және дағдыларды оқытуда пайдалануға, оқу үдерісіне “flipped class” тәсілін және білім беру құралдарын енгізуге ықпал етті. процесс (Quizizz, Kahoot, Dashboard).

Жобаға сілтеме

Эмблема	Welcome

Ресми атауы:
Towards Incoming International University Communities

Орыс тіліндегі атауы:
Открываясь навстречу новым университетским сообществам

Ұзақтығы:
2016 – 2019

Елдер: Испания, Швеция, Эстония, Франция, Португалия, Қазақстан, Қытай

Серіктестер:
  • Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Испания
  • KTH Royal Institute of Technology, Швеция
  • Tallinn University of Technology (TUT), Эстония
  • Instituto Superior Técnico (IST), Португалия
  • Universitat Rovira i Virgili (URV), Испания
  • Université Perpignan Via Domitia (UPVD), Франция
  • Beihang University (BUAA), Қытай
  • Tongji University, Қытай
Соңғы нәтижелер:

Консорциум интернационалдандыруға қатысты әрбір серіктес ел мен мекеменің ақпараты мен құралдары бар порталды әзірледі және «Интернационалдандыру тәжірибесінің бенчмаркингтері» аясында қол жетімді пайдаланушыға ыңғайлы басылым жасады. Портал қазақстандық және қытайлық жоғары оқу орындары үшін интернационалдандыру бойынша нұсқаулық болуға арналған. Фасилитаторлармен (бағдарламаға қатысушылар және серіктестер) бірге студенттерге, мұғалімдерге, зерттеушілерге және Интернационалдандыру тәжірибесі порталынан пайда көретін басқа консорциумға жатпайтын мекемелерге қолдау көрсету. Оның үстіне платформа ашық бастапқы қағидаттарға сәйкес жасалған, сондықтан кез келген оқу орны (жеке немесе мемлекеттік) оны жүктеп алып, жетілдіре алады, бейімдеп, еркін пайдалана алады. Мысалы, қалалық әкімдіктер оны белгілі бір қаладағы немесе аймақтағы университеттерді жылжыту платформасын құру үшін пайдалана алады.
Салыстырмалы талдау нәтижелері 6 негізгі параметр бойынша құрылымдалған:

  1. Фактілер мен сандар.
  2. Халықаралық құрылымдар және модель.
  3. Академиялық ұсыныстар сонымен қатар академиялық және академиялық емес қызметкерлер үшін оқыту.
  4. Студенттерге қолдау көрсету қызметтері.
  5. Халықаралық жарнама және атақ.
  6. Маркетинг және коммуникация.

Жобаға сілтеме

Эмблема	TRUNAK

Ресми атауы:
Transition to university autonomy in Kazakhstan

Орыс тіліндегі атауы:
Trunak – «Переход к университетской автономии в Казахстане»

Ұзақтығы:
2015-2019

Елдер: Польша, Словения, Швеция, Финляндия, Италия, Ұлыбритания.

Серіктестер:
  • Lund University, Швеция
  • Lublin University of Technology, Польша
  • University of Ljubljana, Словения
  • Savonia University of Applied Science, Финляндия
  • Universita Cattolica del Sacro Cuore, Италия
  • Ага Хан университеті-Мұсылман өркениетін зерттеу институты, Ұлыбритания
Соңғы нәтижелер:

TRUNAK жобасы Қазақстанның ұлттық басымдықтарын шешуге бағытталған.Оның басты міндеттерінің бірі – университеттің автономиясын басқаруға бағытталған.Ұйымдастырушылық, қаржылық, академиялық және кадрлық еркіндіктің жоғары дәрежесі университет менеджментін жаңғыртудың алғышарты болып табылады. Университеттер мен министрліктер өз міндеттерін орындау үшін тиісті негіздердің қажет екендігімен келіседі. Университет автономиясы саласында жұмыс істейтін TRUNAK жобасы қазақстандық жоғары білім саласына айтарлықтай әсер етеді. Университетті басқаруға қатысты басқа да мәселелердің маңыздылығына қарамастан, автономия, ең алдымен, одан әрі ұйымдық жаңғыртудың берік негізін құру үшін қажет деп есептейміз.

Қазақстанда университет құрылымдарын, оларды ұйымдастыру мен басқаруды орталықсыздандыру және жаңғырту жұмыстары жүргізілуде. Назарбаев Университетінің дербестігі жоғары, жинақталған тәжірибені басқа университеттерде пайдалануға болады. Екінші жағынан, жоғары білім беру жүйесінде автономияның қаншалықты дәрежеде берілетіні әлі белгісіз.

Еуроодақ университеттерінің автономиясы – іргелі мәселе. Еуропалық университеттер қауымдастығы еуропалық университеттердің тәуелсіз үнін білдіреді: «Автономия ережелердің жоқтығын білдірмейтіні анық. Мемлекет университеттер өз міндеттерін ең жақсы орындай алатын тиісті құрылымды қамтамасыз етуі керек». Біздің жоба бұрынғы тәжірибемен салыстырғанда жаңа болып табылатын төменнен жоғарыға бағытталған тәсілді ұсынып, министрліктермен университеттердің дербестігі мәселесін конструктивті талқылауға ықпал етеді. Қазіргі жағдай үкімет университетті басқаруды орталықсыздандыру мен жаңғыртуға үлкен күш салуда, бірақ университет көзқарастарының толық және құрылымды түрде білдірілуі қажет.

Қазақстан Болон процесіне қосылып үлгерді, TRUNAK консорциумы бұл бастаманың, сондай-ақ ақылды, тұрақты және инклюзивті өсу үшін «Еуропа-2020» Стратегиясында баяндалған «Инновациялық одақ» ЕО флагмандық бастамасының айқын нәтижесін көріп отыр. Бастама еуропалық университеттерді толық жауапкершілікке айырбас ретінде шамадан тыс реттеу мен микроменеджменттен босатуға шақырады. ЕО-да Еуропалық университеттер қауымдастығы университеттердің автономиясы бойынша ұлттық саясатты салыстыру үшін университеттердің автономиясы құралын әзірледі. Бұл жобаның құралы ретінде Университеттің автономиясының құралында әзірленген анықтамалар мен әдістемелер пайдаланылады.

Жобаға сілтеме

Эмблема	TAME

Ресми атауы:
Training Against Medical Error

Орыс тіліндегі атауы:
Обучение во избежание медицинских ошибок – TAME

Ұзақтығы:
2015-2018

Елдер: Қазақстан, Швеция, Чехия, Греция, Ұлыбритания, Вьетнам, Украина

Серіктестер:
  • Karolinska Institutet, Швеция
  • Masaryk University, Чехия
  • Aristotle University of Thessaloniki, Греция
Соңғы нәтижелер:

Бірінші кезең 2015 жылдың қарашасынан 2016 жылдың наурызына дейін жүзеге асырылды. «Жалпы медицина» білім беру бағдарламасына талдау жүргізіліп, педиатриялық және медициналық қателіктері бар жаңа жағдайларды енгізудің білім беру бағдарламасына алатын орны анықталды. «Жалпы медицина» мамандығының 4 курс студенттеріне арналған 2016-2017 оқу жылының күзгі семестріне арналған медициналық қателері бар педиатриялық істерге, «Балалық шақ аурулары» модулі бойынша педиатриялық істер орындалған күнтізбелік жоспар құрылды.

Екінші кезеңде, 2016 жылдың қаңтар-маусым айлары аралығында Сент-Джордж университеті (Ұлыбритания) ағылшын тіліне 6 педиатриялық салалық жағдайды ұсынды, оларды тьютор-адапторлар аударып, бейімдеді. Бейімделу мен аудармада әлеуметтік-экономикалық факторлар, ұлттық хаттамалар және басқа да факторлар ескерілді. 6 салалық жағдайдан 6 сызықтық кейс құрылды, олар OpenLab жүйесіне сабақтарды өткізу үшін жүктелді. 2016 жылдың қараша-желтоқсан айларында медициналық қателері бар сызықтық және салалық істер бойынша оқытылған 64 студентпен сабақ өткізілді. Әрбір жағдайдан кейін студенттер онлайн сауалнама толтырды.

Үшінші кезең 2017 жылдың қаңтар-маусым айлары аралығында басталды. Желтоқсан айында Лондонда екі репетитор кейс жазу бойынша тренингтен өтті, олар келген кезде басқа оқытушыларды оқытты (5). Ақпан айынан бастап репетиторларымыз медициналық қателері бар 6 жағдайды жазып, OpenLab жүйесіне жүктеп салды. 2017 жылдың қыркүйек айында «Жалпы медицина» мамандығының 5 курс студенттері үшін жаңа жағдайлар сынақтан өткізіліп, кестеге енгізіледі. Жаңа істер бойынша сабақтар 2017 жылдың қараша-желтоқсан айларында жоспарланған.

Жобаға сілтеме

Эмблема	CASEU

Ресми атауы:
Central Asian and European Universities (Erasmus Mundus)

Орыс тіліндегі атауы:
Центрально азиатские и европейские университеты

Ұзақтығы:
2015-2018

Елдер: Испания, Франция, Нидерланды, Португалия

Партнеры:
  • University of Barselova, Испания
  • Universite de Poitiers, Франция
  • Redbound University Nijmegen, Нидерланды
  • University of Porto, Португалия
  • Universitat Politecnica de Valencia, Испания
Соңғы нәтижелер:

CASEU (Орталық Азия және Еуропа университеттері) – Еуропалық Комиссия қаржыландыратын Erasmus Mundus жобасы, ол еуропалық магистранттарға, PhD докторанттарға және қызметкерлерге (академиялық және әкімшілік) Қазақстанның немесе Өзбекстан кейбір үздік университеттерінде ұтқырлық кезеңінен өту үшін стипендия ұсынады. Бұл толығымен төленетін стипендиялар; Оларға ай сайынғы жәрдемақы, жол жүру шығындары, сақтандыру және оқу ақысы кіреді.

Негізгі мақсаттар:
  • Қазақстан, Өзбекстан және еуропалық университеттер арасында магистратура, PhD және қызметкерлер деңгейлерін қамтитын берік байланыстар мен ұтқырлық ағындарын орнату.
  • Еуропалық жоғары оқу орындары (ЖОО) мен Орталық Азия республикаларындағы ЖОО арасындағы ұтқырлықты жақсарту үшін стратегияларды әзірлеу және озық тәжірибе бойынша нұсқаулықтарды жасау.
  • Қайтып оралған кезде өз тәжірибесін кеңірек қауымдастыққа тарата алатын стипендиаттарды қоса алғанда, жобаға қатысатын адамдар арасында кросс-ұрықтандыруды және мәдениетаралық түсіністікке ықпал ету.
  • Еуропаның кейбір университеттерінде, сондай-ақ Қазақстан және Өзбекстан университеттерінде бұрыннан бар халықаралық академиялық ұтқырлық желілерін белсендіру және кеңейту.
  • Бірлескен, тұрақты және тұрақты ұтқырлық схемасын әзірлеу, ол студенттер мен қызметкерлердің мобильділігі туралы екіжақты келісімдер арқылы қол жеткізіледі, бұл бірлескен докторантура мен ғылыми дәрежеде оқуға жәрдемдеседі және шетелде орналастыруға мүмкіндік береді.

Жобаға сілтеме

Эмблема PEOPLE

Ресми атауы:
Promoting Educational Organisation through people

Орыс тіліндегі атауы:
Содействие развитию организаций образования через развитие людей

Ұзақтығы:
2014-2016

Елдер: Испания, Швеция, Португалия, Грузия, Армения, Қазақстан

Серіктестер:
  • Polytechnic University of Catalonia, Испания
  • Instituto Superior Técnico, Португалия
  • Royal Institute of Technology, Швеция
  • Ilia State University, Грузия
  • University of Kutaisi, Грузия
  • Armenian State University of Economics, Армения
  • Russian-Armenian (Slavic) University, Армения
  • American University Armenian Fund, Армения
Соңғы нәтижелер:

Экономикалық трансформация және жаһандану үдерісінде серіктес елдердің жоғары оқу орындарының алдында тұрған міндеттерді шешуге бағытталған адами ресурстарды басқару және персоналды дамыту стратегиясын әзірлеу арқылы жоғары оқу орындарының жоғары және орта буын менеджерлерінің құзыреттерін күшейту.

Негізгі мақсаттар:
  • Аймақтағы күшті, әлсіз жақтарды, мүмкіндіктер мен қауіптерді анықтау үшін HR процестері мен процедураларының аудиті.
  • ЖОО-дағы HR құзыреттілік картасы негізінде оқыту қажеттіліктерін анықтау.
  • Әр серіктес университетте HR мамандарын (PTS және қолдау қызметкерлері) оқытатын тренерлер (әріптес елдердегі HR сарапшылары) үшін оқыту іс-шараларын ұйымдастыру.
  • Жоғары және орта деңгейдегі менеджерлердің (мысалы, PTS, әкімшілік және техникалық персонал) құзыреттілігін арттыру үшін маңызды HR мәселелері бойынша оқыту семинарлары (жоғарыда аталған).
  • Аудит нәтижелерін талдау негізінде анықталған нақты талаптарды ескере отырып, әрбір серіктес ЖОО-да кадрлар бөлімін дамытудың стратегиялық жоспарын әзірлеу.
  • Ауытқуларды анықтау және нәтижелерді жақсарту үшін жобаның екінші және үшінші жылдарында стратегиялық жоспарды жүзеге асыру.
  • Әр серіктес ЖОО-да материалдары бар жеке ресурстық орталықтарды, сондай-ақ персоналды басқару бойынша ақпаратты ұжымдық пайдалану үшін онлайн платформа құру.
  • Персоналды басқару, оқу іс-шараларының нәтижелері және персоналды басқарудың стандартталған процестері бойынша материалдардан тұратын анықтамалықты әзірлеу және басып шығару.
Эмблема ePBLnet

Ресми атауы:
Creation of an interregional network of national centers for medical education aimed at the introduction of problem-based learning and virtual patients

Орыс тіліндегі:
Создание межрегиональной сети национальных центров по медицинскому образованию, направленных на внедрение проблемно-ориентированного обучения и виртуальных пациентов

Ұзақтығы:
2012-2015

Елдер: Греция, Ұлыбритания, Қазақстан, Кипр, Грузия, Украина

Серіктестер:
  • Aristotle University, Греция
  • St. George’s University of London, Ұлыбритания
  • University of Nicosia, Кипр
  • David Tvildiani Medical University, Грузия
  • Akaki Tsereteli State University, Грузия
  • Zaporozhye State Medical University, Украина
  • Sumy State Medical University, Украина
Соңғы нәтижелер:
  • Білім берудегі инновациялық тәжірибені дамыту және үйлестіру негізгі мақсатымен ҚМУ КеАҚ және АМУ КеАҚ-да медициналық білім беру орталықтары (MECS) құрылды және жабдықталған.
  • «Жалпы медицина» оқу бағдарламасының 1, 2 және 3 курстарында PBL модулін енгізу арқылы студенттерге арналған білім беру бағдарламасы күшейтілді.
  • Медицинаның әртүрлі салаларында және оларды Қазақстанның медициналық жоғары оқу орындары мен басқа да жалпы медициналық мекемелер үшін оқу процесінде пайдалану мүмкіндіктері бойынша PBL VP істерінің банкі (қазақ және орыс тілдерінде 53 іс) құрылды.
  • Факультет әлеуеті артты: профессорлық-оқытушылар құрамы негізгі ғылымдарды оқытуға және проблемалық оқыту мәдениетін ұлттық деңгейде енгізу үшін факультетте «сыни массаны» құруға баса назар аудара отырып, оқытудың жаңа әдістеріне (жағдайды бейімдеу, жазу және ұсыну) бейімделуге дайындалды.
  • ePBLnet консорциумының шетелдік серіктестерімен өзара түсіністік туралы меморандумдарға қол қойылды және іске асырылуда, PBL және виртуалды пациенттерге бағытталған медициналық білім беру орталықтарының аймақтан жоғары желісі қалыптастырылды.
  • Құрылған медициналық білім беру орталықтары ePBLnet тәжірибесін ұлттық басқа университеттерге таратуға көмектесті және елдің барлық дерлік медициналық университеттерінде оқытудың интеграцияланған жүйелік тәсілінің табиғи дамуына әкелді. Медициналық білім берудегі пациенттердің шынайы өмірдегі немесе виртуалды кездесулері сыни тұрғыдан ойлай алатын және денсаулық сақтау жүйесіне оң өзгерістер әкелетін денсаулық сақтау мамандарының сыни массасын дамыту үшін бай және есте қаларлық оқу тәжірибесін береді.

Аймақтық деңгейде ePBLnet жобасы іргелі ғылым мұғалімдері мен клиницистер арасындағы байланысты нығайтуға және білім беруді практикаға бағытталған және нақты еңбек нарығымен байланыстыруға көмектесті, осылайша аймақтағы ҚМУ және АМУ қоғамдық беделін арттырды.

Жеке деңгейде оқыту мен оқудың инновациялық әдістерін енгізу іргелі жаратылыстану пәндері мұғалімдеріне өмірдегі клиникалық тәжірибенің қажеттіліктеріне жақындауға мүмкіндік берді; Педагогикалық ұжым жаңа білім беру технологиялары және электрондық білім беру ресурстары мен материалдарын жасау саласында жаңа білім мен құзыреттілікке ие болды.

Жобаға сілтеме

Эмблема CANEREIH

Ресми атауы:
Central Asia Network for Education, Research and Innovation in Environmental Health

Орыс тіліндегі атауы:
Центрально азиатская сеть по охране окружающей среды и гигиене труда

Ұзақтығы:
2012-2015

Елдер: Қырғызстан, Қазақстан, Италия, Швеция, Эстония, Тәжікстан

Партнеры:
  • Халықаралық жоғары медицина мектебі, Қырғызстан
  • Милан университеті, Италия
  • Гетеборг университеті, Швеция
  • Тарту университеті, Эстония
  • Ош мемлекеттік университеті, Қырғызстан
  • Абу Али ибн Сина атындағы Тәжікстан ұлттық медицина университеті, Душанбе, Тәжікстан
  • Худжанд мемлекеттік медицина университеті, Тәжікстан
  • Профилактикалық медицина ғылыми-зерттеу институты, Душанбе, Тәжікстан
  • НПО “Таасир-Импакт”, Бішкек, Қырғызстан
Соңғы нәтижелер:

Бұл бағдарламаны жүзеге асыру 2012 жылдан 2015 жылға дейін созылды. Жобаға Қырғызстан, Қазақстан, Үндістан, Тәжікстан, Германия, Швеция, Эстония және Италиядан 14 университет қатысты. Нәтижесінде Мәскеу жоғары медицина мектебі денсаулық сақтау саласындағы PhD бағдарламасын сәтті жүзеге асырды. 2 магистрант Милан университетінде 1 айлық тәжірибеден өтті. Жоба аясында 19 IHSM қызметкері ағылшын тілін, 44 мұғалім педагогикалық және ғылыми біліктілігін арттырды. Білім, ғылым және инновация салаларында, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау саласында Орталық Азия желісі құрылды. 1 халықаралық грантқа өтінім сәтті мақұлданды.